~ * ~ Witam serdecznie na mon Joli visage ! ~ * ~

niedziela, 17 kwietnia 2011

Pędzle HAKURO

           Bardzo długo czekałam na pędzle HAKURO, prawie 2 miesiące. Aż w końcu firma HAKURO ogłosiła na facebook'u iż otwierają sklep. Nawet nie wyobrażacie sobie co się działo na ich stronie na FB. Codziennie komentarze od dziewczyn wyczekujące na zakup pędzli, które coraz bardziej były sfrustrowane kolejnymi terminami odkładającymi otwarcie sklepu, a to wszystko przez YouTube. Tak sądzę, ponieważ ja też pierwszy raz usłyszałam o tej firmie właśnie na kanałach dziewczyn z YT. Wczoraj późnym popołudniem otworzyli sklep i oczywiście tak jak myślałam, było ciężko cokolwiek zobaczyć przez natłok zainteresowanych. Nie próbowałam niczego zdziałać i poczekałam do późnego wieczora, gdzie zakupy były już o wiele przyjemniejsze i szybsze ;] Jedynie jestem ciekawa jak długo będzie realizowane moja zamówienie ;P

           Jako, że jestem początkująca w temacie pędzli do makijażu, nie chciałam wariować, bo później zwykle żałuję ;P. Dlatego raczej zdrowo podeszłam do sprawy, chociaż ostatnio ciężko o tym w ten sposób mówić, ponieważ głęboko we mnie odkrywam zakupoholiczkę, muszę ją uspokoić, ponieważ za wiele posiadam rzeczy, które muszę po prostu wykorzystać.
           Na sam początek zamówiłam sobie pędzle do makijażu oka i flat top, ponieważ jestem bardzo ciekawa jego funkcji :]

Moje zamówienie obejmuje:
pędzel H70
Pędzel języczkowy do nakładanie cieni na powiekę z włosia naturalnego - kozy.

pędzel H80

Pędzel kolkowy do aplikacji cieni w wewnętrznym kąciku oka czy w zewnętrznej strefie V, z włosia kozy.

pędzel H85

Pędzel skośny do eyelinera i malowanie kresek na powiece, z włosia syntetycznego.

pędzel H50

Pędzel flat top duży biały do kosmetyków mineralnych, jak i podkładów w płynie, z włosia syntetycznego.

Jestem ciekawa, czy spotkałyście się już z tą firmą? Macie już pędzle z firmy HAKURO? Co o nich sądzicie ? :]
Pozdrawiam,
~imadoki

12 komentarzy:

  1. mam H50 i H51 i jak dla mnie porazka niestety. nie wiem czy ja trafilam na felerny model, ale h51 mi sie rozlecial a w nich obu strasznie wypada wlosie.

    OdpowiedzUsuń
  2. w przeciwieństwie do tego, co pisze Agu, słyszałam mnóstwo dobrych (jeśli nie bardzo dobrych) opinii na temat tych pędzli - niestety kiedy można je było dostać na allegro, stały w takich cenach, że aż portfel miękł, dlatego kupiłam flat top lancrone i jestem zadowolona :) chociaż hakuro nadal kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,ze trafilam na twoja notke bo juz od dluzszego czasu sie zabieram do zakupu ale jakos nie mogalam podjac decyzji...Jak sie zdecydowalam to zniknely z All.Przynioslas dobre wiesci:D YT sporadycznie sledze bo niestety brakuje czasu na wszystko....
    Na pewno wezme H50 to kategoria must have:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam je na swojej wishliście, chcę spróbować bo dobre są opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zakupię te pędzle, tylko niech strona stanie ponownie, bo niestety, ale klękła po Waszym najeździe ;D
    czy pamiętasz może ile kosztowały Cię pędzle? Zastanawiam się jak bardzo zdrożały.. tzn tylko się zastanawiam, bo pewnie i tak je kupię. chociaż jestem dość zadowolona z moich "początkowych" pędzli z lancrone. nie są szałowe, ale dużo wytrzymały i mam je już ponad rok. no zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  6. DO: Agu

    Kurcze teraz to mnie przestraszyłaś... właśnie tego się obawiam, że teraz w pośpiechu te pędzle nie koniecznie będą dobrej jakości ;( Zobaczę jak je dostanę ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. DO: a.

    Również słyszałam dobre opinie o tych pędzlach, dlatego jestem ciekawa jak one się spiszą ;] Tak, pamiętam jak były te aukcje na allegro, gdzie taki H50 kosztował ponad 80zł straszne.
    Słyszałam o tej firmie. Ma bardzo podobne pędzle, jeden ma taki ciekawy kształt, ale w końcu na nie się nie skusiłam. Aha czyli są również dobre ;] Może kiedyś coś zamówię z tej firmy ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. DO: Hexxana

    To prawda, był moment gdzie długo ich nie było. Hahaha to bardzo fajnie :D !!! Cieszy mnie to ;]
    Niestety czas nie raz ciężko znaleźć ;( O tak teraz coraz częściej widzę, że flat top to taka podstawa w kolekcji pędzli ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. DO: dezemka

    Tak, opinie są dobre, ale martwi mnie to, że w pośpiechu nie przyłożą się do jakości pędzli ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. DO: strī-linga

    Tak? O.O Nie możliwe, mają aż tak słabe serwery?
    Pędzle do oczy między 11 a 16, a flat top ok. 30
    A te z Lancrone, nie są takie dobre?
    Naprawili ;] to dobrze :]

    OdpowiedzUsuń